Handelsbetingelser hos AlfeShop

Betingelser

Betaling
AlfeShop kan efter 1. september 2017 modtage betaling på flere forskellige måder. Du kan benytte Dankort, Mastercard, JBC og VISA.

Betal via MobilePay,

Pay Pal


og almindelig bankoverførelse.

Betalingen vel Alfeshop vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

AlfeShop bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at siden er sikret.

Levering
AlfeShop leverer som udgangspunkt med DAO til nærmeste pakkeshop eller DAO hjemmelevering og har en leverings tid på 2-5 dage

If you need your goods shipped outside of Denmark, please choose ‘Lokal afhentning’ when you check out. You will be contacted afterwards to arrange shipping and payment.

Der kan også sendes enten med Postnord uden omdeling for 49,00 dkk, GLS for 49,00 dkk uden omdeling.

Postnord, GLS, bring og DAO sendes med forsikring og track & trace. Ønsker du en anden type forsendelse, eller skal du have sendt til andre lande end Danmark vælges ‘Lokal afhentning’ ved betaling, og du bedes skrive til kontakt@alfeshop.dk, for at aftale nærmere.

For køb over 600 dkk sendes fragtfrit indenfor Danmark, og sendes altid med DAO til nærmeste pakkeshop. Du kan tjekke hvor dit nærmeste udleveringssted er på www.coolrunner.dk

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
AlfeShop vil dække returneringomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

AlfeShop
V/ Mille Toft
Bøelvej 7
6690 Gørding
Denmark
CVR: 38631233

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så det aftalte beløb kan overføres.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Når du handler på alfeshop.dk har du altid 14 dages fuld fortrydelsesret jf. dansk lovgivning. Varen skal returneres i samme stand, som du modtog den, og du skal selv afholde udgift til returporto.
Skriv på kontakt@alfeshop.dk at få en returadresse. Skriv også inden varen returneres, så vi sikrer os, at vi er enige om sagen.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@alfeshop.dk

Med venlig Hilsen Mille Toft

Læs yderligere mere om AlfeShop her